Friday, October 7, 2016

Werwingstrategieë

werwingstrategieë Effektiewe werwing strategieë is 'n deurslaggewende aspek van die verkryging en behoud van 'n hoë-gehalte talent om by te dra tot die sukses organisasie se. Die arbeidsmark is steeds progressief meer mededingend en vaardighede voortgaan meer divers te groei. Gegewe hierdie omgewing, is werwers vereis meer selektief in hul kandidaat optel, sedert onderpresteer werwing maatreëls kan 'n langtermyn-negatiewe impak op 'n organisasie moet wees. Een van hierdie effekte is 'n hoë opleiding en ontwikkeling uitgawes wat nodig is om die voorkoms van swak prestasie en 'n hoë omset tariewe, wat weergalm in aspekte van indiensneming soos moraal, produktiwiteit en die behoud van die gewenste korporatiewe kultuur teen te werk. Die werwingsproses verskaf die organisasie 'n poel van potensiële kandidate waaruit deurdagte keuse gemaak moet word om poste te vul. Suksesvolle werwing begin met behoorlike voorspellende maatreëls. In hierdie fase van die werwingsproses, 'n organisasie ontwikkel planne vir toekomstige werk openinge gebaseer op 'n verkenning van toekomstige vereistes te vul. Stappe moet geneem word om beskikbaar interne en eksterne talent te meet en die huidige en verwagte hulpbronne beskikbaar te bestee ten einde te lok en te behou talent. Werwing intern deur die bevordering van huidige werknemers of by wyse van 'n werknemer verwysings gedoen word. Interne werwing is oor die algemeen die mees koste-effektiewe werwing benadering. Job openinge kan geadverteer word deur fisiese en elektroniese werksgeleentheidboodskappe, in organisatoriese nuusbriewe en kantoor memorandums. Nie net is hierdie metodes lae-koste, maar is ook heeltemal beheer word deur interne werwing bestuurders wat meer in lyn met die maatskappy se doel en doelwitte te bereik. Interne werwingstrategieë nie konsekwent produseer die aantal of gehalte van personeel wat nodig is. In sulke gevalle, die organisasie moet werf uit eksterne bronne, hetsy deur die aanmoediging van instap-aansoekers, publiseer vakatures in tydskrifte en Internet werk planke, en gebruik te maak van visuele en klank media bronne. Meer direkte talent "hoof jag" is beskikbaar in die vorm van derdeparty-diens agentskappe wat orkestreer en te handhaaf deeglike talent soek, korporatiewe jobbeurzen, en kollege werwingspogings. Hierdie onderwerpe sluit in strategieë vir die bepaling van waar die werk is gepos, hoe kandidate word versoek om aansoek te doen, en hoe die aansoekers gekies. Soos tegnologie verander het, het strategieë ook ontwikkel om breër paaie van die werwing van goeie werknemers insluit. Menslike hulpbronne departemente is altyd besig om posisies binne die organisasie te vul. Daarom moet hulle die mees koste-effektiewe en doeltreffende strategieë te gebruik om hulle te vul. Sommige organisasies kan kies om die taak uit te kontrakteer aan professionele werwingsagentskappe wat die gekwalifiseerde kandidate uit die ongekwalifiseerde kandidate kan skei. Bestuurders en uitvoerende hoofde van organisasies moet bereid wees om verskillende maniere van die huur van werknemers probeer wees en moet nou saamwerk met die Departement Menslike Hulpbronne Werwingstrategieë is wat bepaal die kwaliteit van 'n werknemer gehuur vir 'n organisasie. As 'n paar swak werknemers gehuur in die reeks, miskien die strategieë moet rethought. Organisasies sal moet meer aggressief in hul strategieë te wees wanneer die ekonomie is goed, sodat hulle sal uitstaan ​​aan aansoekers en oortuig hulle dat hulle sal goeie werkgewers. Byna almal weet oor die tradisionele strategieë, soos die gebruik van geklassifiseerde advertensies en werk gelewer. Maar meer en meer organisasies gebruik te maak van die internet baie strategieë soos reklameborde, koue oproepe, wedstryde, krediet lyste, voormalige werknemers, groep onderhoude, head hunters, interns, Internetsoektogte, werk bied om sterre werknemers van ander besighede, mentors, mees gesoekte lys, multimedia posbeskrywings, voorheen die hoof gesien aansoeke, oop huise, persoonlike geskenke, professionele organisasies, openbare rekords, werwing bestuurders, verwysing aansporings, beurse, sosiale netwerk-webwerwe en vergaderings spesiale belang.


No comments:

Post a Comment